CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 1 December 2009

traning..traning..

waahh..bestnya tengah cuti sem..tapi aku tak dapat nikmati cuti sepenuhnya...2la..sapa suruh masuk PALAPES..cuti pun xda...tapi tidak mengapa..cuti xda pun janji duit masuk..sebulan aku perlu jalani latihan ni..dari tempat biasa hinggalah ke dalam hutan..dari tempat berekon hinggalah dibawah terik mentari..adakalanya dibawah runtuhan salju hujan..haha..walaupun hari2 kena belasah..kena marah..tapi tetap bersabar..layan je..kena maki hamun pun..layaann...janji duit masuk..setitik peluh yang keluar adalah wang...
wang..wang..perlukan wang..kalau cuti pun xda buat apa kat rumah..duit pun taka masuk..habis banyak lagi ada..join PALAPEs terisi masa cuti..duit pun dapat......
macam2 aku lalui sepanjang latihan kali ini..dulu..juniaor..inter..banyak relax..banyak lemak..bila dah senior..adusss.....macam2 dugaan..mencabar tahap cipan..haha...
walaupu penat tapi tetap teruskan latihan...belum habis lagi latihan..so aku xnak kongsi pape lagi..habis nanti aku akan coretkan..lkenangan terindah dalam latihan aku kali ini...
traning..traning...

4 comments:

nurunkisya said...

bersabarlah dan bertawakallah dalam kehidupan ini. sesuatu yang terjadi itu, tentu ada hikmahnya...

mohd adnan said...

terbaik la kau umi.. nati jangan lupa belanja aku dengan duit yang kau dapat 2..hahahha

ashikin said...

Kuatkan semangat Umi.

mummy dhia amani said...

bestnye...tak apalah..bukan senang nak dpt pengalaman cam tu umi... tgok kitorg yg tak join palapes, tak dpt menda2 pon.. sabar ye?gud luck.. tak sabar nak bace kisah training umi kt hutan tu..mesti bestkn.. nanti2kn kemunculannya...