CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 17 October 2009

my best friend















sepetang aku berjalan2 di bukit sekspo. selalunya aku berjoging tapi kali ni aku berjalan 2 je..aku bawa kawan baik aku nikmati keindahan upm..huhu indah la sangat..dah lama kami tak berjumpa.setelah 3 tahun dia kat KL ni.inilah kali pertama dia datang melawat aku kat UPM ni..dialah teman ketawa , menangis. dari sekolah rendah sampai sekolah menengah aku dan dia sentiasa bersama. tapi siapa tahu takdir Tuhan menentukan segalanya..saat itu kami dipisahkan,rezeki aku di UPM.kawan aku plak dapat jadi nurse. walaupun jarang dapat jumpa. tapi hubungan tetap erat..sukar untuk kita dapat sahabat yang sejati, yang sanggup bersusah payah bersama, sanggup berkongsi suka duka bersama..Faizah u r my best friend..
walaupun aku ramai kawan, tapi sukar aku temui sahabat seperti dirimu..luv u Faizah..
ramai kawan2.tapi untuk kita cari seorang sahabat sejati memang sukar...


0 comments: