CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 13 October 2009

ngantoknya

hari ni 2 kelas ja.tapi aku mengantuk tahap cipan..masa kelas perekaan boleh tahan lagi. tapi bila masuk kelas dr Lim pkul 2, aku memang dah tak boleh tahan. mengantok yang amat2..memang aku tak dapat tahan lagi. aku tertido dalam tak sedar.....aku tak tau la apa yg dr Lim cakap kat depan. memang otak aku xleh tma...sory dr.!!!sesekali dengaq zana n aya merungut ngantok. tapi dorang leh je tahan. siap leh menulis lagi.aku memang tido je xmampu nak buka mata.. sakit tengkuk aku.tahan tido statik takut tersengguk..haha...tapi xpenah aku tak tido time kelas..memang kaki tido,xleh kata pa dah la...huhuhu...
kaki tido memang amalan buruk..xelok diamalkan...xelok untuk kesihatan..

1 comments:

nurunkisya said...

huhuhu... Nurun pun leh thn gak ngantuknya semalam.otak usah cakaplah,beku... bayangkanlah kels dari jam 10,00am-5.00pm tanpa henti..nak terseliuh pinggang ni duduk lama sgt. mujur je duduk, kalau berdeiri dah lama pitam gamaknya...tak tahulah kenapa pyh nak cari kelas yg sesuai dgn wktu yg kte nak kan...?? nak solat pun susah.. Ampunkan Hambamu ini Ya Allah...