CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 5 November 2009

marah

aku tak tahu kenapa aku jadi begini..haha..lagi2 tak tahu..apa yang tahu??? ntah la aku pun tak tahu..
aku sekarang cepat naik angin ..jadi seorang yang pemarah..kut melenting..ada ja yang tak kena...
pantang silap ciket aku mula la..rasa geram..tapi kat cini..tak de sapa yang dapat mendengar luahan aku..takde orang yang boleh teman aku ketika saat aku sedih sangat2..menangis sorang2 takde peneman...
tapi aku kesian along..dia yang jadi mangsa aku..segala kemarahan aku lepaskan pada dia...nasib la dia sekarang banyak sabar dengan kerenah aku..dia memehami keadaan aku...walaupun aku kerap marah2 dia..asal telefon ja aku mesti nak cari salah dia...aku akan marah dia walaupun aku tahu benda tak da kaitan dengan dia...sory my dear....
hanya along tempat aku luahkan segalanya...hanya dia yang sudi mendengar..dialah.teman.kawan sahabat.kekasih dan segala2nya....tahkyou very much ALONG..

2 comments:

mummy dhia amani said...

tensen kot.. sebab tu naik angin...

Aizat Aziz said...

huhu..garang sungguh beliau..