CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 2 November 2009

sakit..

asal exam je panyakit pun datang..tension aku..baru2 ni demam..pastu tangan terseliuh..nak menulis pun sakit..memang dugaaan betul la..
tak tau sebab apa..bila exam ja aku dapat penyakit..bukan sekarang ja..memang dari sekolah dulu lagi...masih terbayang2 dalam ingatan betapa teruknya aku demam tme exam SPM..tapi sebab exam tu penting aku gaghkan diri gak...tapi mujuq la lulus gak..aku tido je ldalam dewan peksa..jawab pun men2 ja...
sampai dah masuk U pun masih jadi ag macam ni..awat ya?? aku sendiri pun xtau..nak kata stdy kuat..xda plak..stdy men2 ja....
sok exam istilah..hari ni aku diserang cirit bere..adoi sakit gler...lembik rasa badan aku ni...
nak stdy pun xtenang....

2 comments:

sana san said...

umi...umi...sian btol aq ngn ko ni...btol la aq pon prasan asl nk exm je msti ade je skit ko...asl nk exm jer msti x sht...xpe dgaan kot...sabar ea mi...moge cpt sembuh

mummy dhia amani said...

tanda nak berjaya tu. tinggal kita sama ada tabah atau tak dengan sakit yang Allah beri..redha atau tidak, ikhlas atau tidak.semuanya terletak ditangan kita umi..sabar ye..aku pon cam tu gak selalunya nak exam memang sakit. tapi alhamdulillah exam kali ni sakit aku tak teruk sangat cam selalu. chikunguyalah, chikenpox la. kali ni aku demam biasa aje + lelah sikit. semoga umi tabah dan sabar dengan sakit yang Allah beri. Allah nak uji kita aje umi..sabar ye..semoga berjaya dlm exam final ni...