CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 13 November 2009

selesai sudah

hari ni 13.11.. selesai sudah exam...hanya menanti keputusan penuh debaran..apa la yg terjadi..apa yg akan dapt,,..adoi./.xyah fikir la...trima jela apa yg dbakal peroleh nanti...
tamat lah perjuangan untuk sem ni..satu sem lagi..aku perlu berjuang untuk tamat pengajian di UPM ni..haha..sekejap je masa berlalu...dah nak abeh stdy ...
last paper SASTERA MULTIMEDIA...mulanya tak tahu nak stdy apa..xthu nak stdy camana..mana taknya..nota xda..banyak wat praktikel je..tertanya2 soalan camana...
buka je kertas soalan tdi..mak aii soalan..agak mencabar..ntah pape yag aku mengarut..nampak senang je soalan tu..tapi nak fikir jawapan agak susah la..ada yang boleh jawab..ada yang hentam saja.....xtau la apa nak jadi..mesti dr gelak je baca jawapan aku yg entah pape tu...ulang jawapan yang sama je kot aku jawab...
tu la akibatnya..malas membaca..malas selongkar ilmu..malas mencuba benda baru..hanya bergantung pada tok guru semata-mata...tima jela,,..habuan dari kemalasan sendiri,,,
nasib wajib subjet multimedia ni..kalau tidak aku pasti masih tak berkembang pasal IT ni..kelas multimedia banyak membantu..dalam celik IT...TERIMA KASIH DR NORMALIZA kerana banyak curahkan ilmu...walaupun banyak kerja yg dr bagi..kadang2 merungut gak..entah ape2 assgment yang Dr ni bagi..
tapi ALHAMDULILLAH...di sebalik banyak2 kej yang Dr bagi...terdapat banyak sangat hikmahnya.....
aku dpt banyak perkembangan dalam multimedia ni..takla aku ketinggalan..dalam IT nih..
banyak benda baru yg aku belajar...

0 comments: